REALIZACJA W PARU KROKACH:

KROK 1
Dokonaj zamówienia potrzebnej ilość produktów.

KROK 2

Po otrzymaniu zamówienie prześlemy formularz oraz wszelkie przydatne teksty, kroje czcionek. Pliki można poniżej pobrać samodzielnie.

KROK 3

Odeślij wypełniony formularz na biuro@pracownia-manufaktura.pl

Jeśli chcesz dokonać zmian w kolorystyce lub skorzystać z usług dodatkowych, opisanych poniżej, prosimy wskaż zmiany lub usługi dodatków w formularzu.

Jeśli nie są Państwo pewni co do możliwości wykonania zaproszeń wg tych zmian/usług, prosimy o kontakt telefoniczny. Chętnie pomożemy:)

KROK 4

W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania danych do zaproszeń, przesyłam projekt

na adres email wskazany w zamówieniu, z uwzględnieniem danych zawartych w formularzu.

KROK 5

Na tym etapie uwzględniamy poprawki i Państwa sugestie do projektu. Doradzimy i

odpowiemy na Państwa pytania, by rozwiać wszelkie wątpliwości. Uwagi do całego

zamówienia można dodać podczas finalizacji zamówienia.

Jeśli projekt w pełni odpowiada Państwa oczekiwaniom prosimy o wiadomość

zwrotną z akceptacją projektu.

KROK 6

Po akceptacji projekt jest przekazywany do druku, na tym etapie nie ma już możliwości zmian w projekcie lub w liście gości.

KROK 7 - dotyczy zrealizowanych projektów*

Możecie Państwo domówić zaproszenia lub winietki ze zrealizowanych już przez nas Waszych zamówień.

Często zdarza się, że np. w trakcie zapraszania, potrzebujecie Państwo dodatkowe zaproszenia

lub okazało się, że brakuje Państwu winietek dla gości.

U nas nie ma problemu z domówieniem i nie ponosicie w związku z tym dodatkowych kosztów.

Wystarczy brakujący produkt dodać do koszyk i wysłać informację "dodruk".

* dotyczy wyłącznie Waszych zamówień wcześniej zrealizowanych przez nas, bez obowiązku zamówienia minimalnej ilości

Czas realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego po

zaakceptowaniu projektów. termin realizacji zamówienia – do 7 dni roboczych.

Jeżeli chcą Państwo otrzymać zamówienie szybciej można dokupić opcję ekspresowej

realizacji zamówienia. Termin realizacji skraca się wtedy do 3 dni roboczych.

Koszt ekspresu to tylko 30% wartości zamówienia. 

Formy płatności: gotówka osobiście, szybka płatność Przelew24, przelew zwykły,

płatność za pobraniem - przy odbiorze przesyłki.

Formy wysyłki: Paczkomaty, kurier InPost, kurier DPD.

WAŻNE:

Minimalna ilość zależy od rodzaju produktu. W opisie każdego produktu znajduje się informacja dot. minimalnej ilości.

Przy zamówieniu mniejszej ilości istnieje możliwość zamówienia USŁUGI PERSONALIZACJI

Nazwiska gości powinny podane w taki sposób, aby pasowały do treści zaproszenia.

Listę gości należ przesłać jedno pod drugim bez pustych linii i bez numeracji.

Istnieje możliwość domówienia dodatkowych elementów, w każdym momencie.

Należy wtedy skontaktować się z nami mailowo lub telefoniczne.

PRZYPOMINAMY:

W języku polskim imiona i nazwiska należy odmieniać.

Zgodnie ze stanowiskiem Rady Języka Polskiego: "W języku polskim odmieniamy zarówno nazwiska rodzime, jak i te, które są pochodzenia obcego."

PAMIĘTAJ:

Uwzględnij kilka zaproszeń lub zawiadomień tzw. ”pustych”, na wypadek gdybyście

chcieli jeszcze doprosić gości lub gdy stan faktyczny w rodzinie „uległ zmianie”, ale

tego Wam nie życzmy:)



W razie pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji i służymy pomocą: KONTAKT 

INFORMACJE O FIRMIE 

REGULAMIN SKLEPU 

 

FORMULARZE zamówień - kliknij w link:

ŚLUB:

Czcionki do wyboru

Czcionki do wyboru - uszlachetnienie druku - złote, srebrne, rose gold

CHRZEST:

ROCZEK:

KOMUNIA:

ŻYCZENIA BOŻE NARODZENIE

WZORNIKI:

INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ



RABAT WARTOŚCIOWY

Przy zamówieniu zaproszeń i dodatków weselnych powyżej 1000 zł rabat wynosi 10%.

Dotyczy wyłącznie gotowych projektów (nie łączy się z innymi promocjami).

Nie dotyczy opcji realizacji ekspres.



REALIZACJA EKSPRES

wynosi 30% wartości całego zamówienia

(nie łączy się z innymi promocjami, również z rabatem NA START).



USŁUGI DODATKOWO PŁATNE

wyłączone z opcji kodów rabatowych

odmiana listy gości

odmieniane są imiona oraz nazwiska, przy czym ostateczną wersję przesyłamy do akceptacji

50 zł - bez względu na długość listy


personalizacja kopert:

FRONT KOPERTY

1-50 szt 80 gr/sztuka

51-100 - 70 gr/szt

pow. 100 szt 60 gr/sztuka

KLAPA KOPERTY

1-50 szt 80 gr/sztuka

51-100 - 70 gr/szt

pow. 100 szt 60 gr/sztuka

DWUSTRONNE - FRONT I KLAPA KOPERTY

1-50 szt 1,60 zł/sztuka

51-100 - 1,50 zł/szt

pow. 100 szt 1,40 zł/sztuka

stempel/ odbicie lakowe

1-50 szt 3,00 zł/sztuka

51-100 - 2,50 zł/szt

100-150 szt 2,30 zł/sztuka

pow. 150 szt cena ustalana jest indywidualnie

Stemple przygotowujemy do samodzielnego zaklejenia koperty.

ręczne zdobienie klapy koperty (do połowy długości)

1-50 szt 2,50 zł/sztuka

51-100 - 2,00 zł/szt

100-150 szt 1,60 zł/sztuka

pow. 150 szt cena ustalana jest indywidualnie

wyłóg w kopercie:

nadruk na papierze białym lub écru (dopasowany do zaproszeń) – 1,00 zł

obłożyna zaproszenia z pergaminu:

nadruk na pergaminie dopasowany do zaproszeń – 1,00 zł

uszlachetnie druku – kolor złoty, srebrny, rose gold

Koszt dodatkowego uszlachetnienia nadruku wynosi 1,50 zł za pojedynczą strone zaproszenia lub bilecika.

Nie obejmuje kosztu dodatkowej karty.

dodatkowy bilecik, wkładki, karty

wyceniane są indywidualnie (w zależności od rozmiaru oraz użytych materiałów)

Dodatkowo możecie Państwo zamówić dodatki weselne w koncepcji spójnej z jednym z projektów zaproszeń znajdujących się na naszej stronie lub z wcześniej wykonanym projektem indywidualnym:

  • zawiadomienia o ślubie

  • wkładki do zaproszeń

  • winietki wolno stojące

  • winietki z drewnianymi podstawkami/stojaczkami

  • drewniane podstawki pod winietki

  • zawieszki na alkohol

  • nalepki na alkohol

  • menu weselne

  • śpiewniki weselne

  • karteczki z podziękowaniem dla gości

  • pudełka na ciasto

  • etykiety na pudełka na ciasto

  • numerki na stoły

  • tablice z rozmieszczeniem gości

  • pudełko lub szkatułkę na koperty

  • księgę gości

  • pudełko szkatułkę na obrączki

  • zaproszenie dla Rodziców



WYMAGANIA DOT. ZDJĘĆ DO ZAPROSZEŃ

Zalecamy, aby zdjęcia do druku miały 300 dpi (dots per inch – czyli ilość punktów, kwadratów, o których piszemy na cal)

wzięło się stąd, że ludzkie oko przestaje dostrzegać, wyróżniać poszczególne punkty (piksele), jeśli jest ich 300 bądź więcej.

Dla większości zastosowań sprawdzają się zdjęcia o minimalnej szerokości 1772 piksele.

Nie ma problemów ze zdjęciami od profesjonalisty np. z sesji narzeczeńskiej.

W przypadku fotografii z nowszych modeli telefonów, mają on zazwyczaj odpowiednią rozdzielczość i format.

Zła jakość zdjęcia po wydruku, bez zachowania zaleceń, nie jest podstawą reklamacji.

Złym wyborem będą

  • Wykonane starymi modelami telefonów,

  • Przesłane przez komunikator np. Messenger, WhatsApp,

  • Pobrane z mediów społecznościowych,

  • Modyfikowane samodzielnie np. w programie paint.