ODWIEDŹ NAS W PRACOWNI LUB ZAMÓW DOSTAWĘ OD 11,99 ZŁ
WYSYŁKA PRODUKTÓW NA TERENIE POLSKI
Paczki z zamówieniami wysyłamy do paczkomatu lub kurierem.
Nie wszystkie produkty możemy wysłać do paczkomatu, ze względu na ograniczenie wielkości:)
Paczki doręczane są z reguły następnego dnia roboczego, w dniu wysyłki powinni Państwo
otrzymać email potwierdzający wysyłkę wraz z numerem nadania paczki.
Jeżeli w ciągu dwóch dni od momentu otrzymania wiadomości email nie otrzymają Państwo paczki prosimy o kontakt z nami.
Uprzejmie prosimy, aby przed odbiorem przesyłki sprawdzić czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości mogą Państwo odmówić odbioru
paczki lub zgłosić ten fakt kurierowi w celu sporządzenia protokołu szkody, u kuriera lub online u firmy kurierskiej.
Jeśli korzystali Państwo z dostawy do paczkomatu InPost, prosimy o zgłoszenie nieprawidłowości
na pulpicie urządzenia i umieszczenie przesyłki z powrotem w skrytce.
Jest to bardzo ważne, ponieważ zgłoszenie u przewoźnika jest podstawą do reklamacji
i otrzymania rekompensaty za uszkodzona przesyłkę.
WYSYŁKA PRÓBEK NA TERENIE POLSKI
Każdy produkt możecie Państwo zamówić przez koszyk jako próbkę.*
Zamówienie poniżej wymaganej minimalnej ilości traktowane są jako próbki.
Produkty zawierają przykładową treść i wzornictwo danego produktu.
* nie dotyczy karnetów okolicznościowych.
WYSYŁKA ZA GRANICĘ
Możemy wysłać Twoje zamówienie poza granice Polski.
Skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów. - telefon 576 575 705